محمدکیانمحمدکیان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

شیرینترین پسر دنیا

ما برگشتیم

1392/2/28 11:24
853 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بالاخره ما برگشتیم. بعد از یک سال. 

البته به برگشت ما معمولا امیدی نیست. یهو میایم و دوباره یهو میریم. ولی خوب سعی میکنیم ایندفعه بیشتر باشیم. ههه

پسرمون حسابی بزرگ شده و اقا. همه عشق ما شده. یه عالمه عکس و چیزای تعریفی دارم که تو پستای بعدی میذارم. تو این یک سال دلم برای این بلاگ تنگ شده بود اما نمیدونم چرا دستم رو کی برد نمیرفت که بنویسم. 

به هر حال دوباره سلااااااااااام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان شايان و پرنيا
29 اردیبهشت 92 14:20
خوش برگشتين اميدوارم اينجا جايي بشه براي ثبت لحظات قشنگ زندگيتون با پسر نازتون
مامان شايان و پرنيا
30 اردیبهشت 92 14:36
عزيزم ازم سوالي پرسيدي اين هم جوابش
بله خيلي راضيم كه دو تا بچه دارم
البته مسلمه كه يكي باشه درد سرش كمتره ولي من چون ني ني زياد دوست دارم و با تك فرزندي هم مخالفم تمام سختي هاش رو به جون ميخرم و شكر خدا راضيم .


از جوابتون خیلی متشکرم
نیکو مامان محمد امیر
17 خرداد 92 14:50
همین یه دالی کردی رفتی کجا تنبل خانوم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بیا چند تا عکس از این پسمل جانه ما بزار ببینیمش
ranas
19 خرداد 92 1:03
ای جانممممممم روی ماهه این پسر قندعسلت رو ببوس
ستاره طلایی GOLDEN STAR
30 خرداد 92 21:06
سلام وب قشنگی دارین به منم سر بزنید