محمدکیانمحمدکیان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

شیرینترین پسر دنیا

19ماهگی

1391/2/5 2:51
851 بازدید
اشتراک گذاری
سلام گل پسر نازنینم و سلام همه دوستانی که این مدت نتونستیم بهتون سر بزنیم.

ما خوبیم. شما خوبین؟

پسر نازنین ما حسابی بزرگ و اقا شده . الان 19 ماه و نیمشه. مردی شده برای خودش.

اینم عکسش در روز 26 اسفند 90 . به زودی عکس های جدیدتر هم میذارم.

بله این گل پسر ما الان دیگه خیلی شیطون شده.

از دیوار راست میره بالا . عاشق رختشوره و هر چی لباس دستش بیاد میندازه تو لباس شویی. وقتی من سبد رخت ها رو برمی دارم که لباس های شسته رو در بیارم زودتر از من در ماشین رو باز میکنه تا من بتونم لباس ها رو در بیارم و بعد هم دونه دونه میده به من که پهنشون کنم.

هر چیزی که به دردش نخوره جاش تو سطل آشغاله. پسر جمع و جور کنیه. روی هر دری هم حساسیت داره و دوست نداره که دری باز بمونه. همه در ها رو میبنده.

حسابی حرف میزنه ولی بیشتر من میفهمم چیمیگه.

ماما (با م غلیظ) و بابا که از حرفهای اصلیشن.

نانا(نانای) و نی نی و شیر و به به و داب داب(تاب تاب) و جو جو و دوپ(توپ)از کلمات واضحش به شمار میرن.. وقتی میگم 1 2 میگه سهههههههههههه

میگم (تاب تاب عباسی خدا من رو نن دا )میگه(سییییییییییییییییییییی)

راستی پیشی هم میگه و هاپو . صداش رو نازک میکنه و میگه. بعد میگیم هاپو چی میگه ؟ میگه (هاپووووو) میگیم پیشی چی میگه؟ میگه(پیشی پیشی پیشی)

ببعی چی میگه؟(ببببببببع ) دنبه داری؟(نننننننننننننننننع) پس چرا میگی؟(اااااااااااااااااااااع)

جوجو چی میگه؟(جیک جیک)با صدای نازک

قورباغه چی میگه؟(اووووووووووووووووووووووور) با صدای کلفت

موتور چی میگه؟(............) با لباش صدای موتور رو درمیاره ..... به خود موتور هم میگه (دور)

ماشین چی میگه؟(اووووووووووووووووووو) به خود ماشین هم میگه (ما)

گاوه میگه؟ (مااااااااااااااااااااا) از نازک به کلفت

اسبه میگه؟(ییییییییییییی) صدای شیهه ولی نازک و ملایم.

بهش که میگیم ماهی شو دماغش رو چین میده و لباش رو باز و بسته میکنه. به ماهی میگه(ماه)

چشمک که میخواد بزنه چشماش رو می بنده و وقتی میخواد موش بشه چشماش رومیبنده و دماغش رو چین میده.

به ماست هم میگه (ما)

یه کتاب داره پر از عکس از چیزای مختلف که تقریبا همه رو بلده و بعضی ها رو هم میگه.

مثلا موز رو میگه(مو) ستاره(سسس با کسره) ساعت(سا) جعبه(دب) پروانه(پ با فتحه) گوجه (اوج) بادمجون(با) بادکنک(باد) و........

کلمات دیگه ای هم بلده . مثلا گاهی باباش رو بابا صدا میکنه و گاهی میگه(س با فتحه ) یعنی سعید.

سلام رو هم میگه(س) گاهی هم بابا رو به معنی بای بای میگه. به دایی هاش میگه (دا دا) با آنا هم میگه (نا)

به من با صدای بلند و محکم می گه ماما ولی به مامانم که قراره بگه مامانی با صدای نازک و لبای غنچه میگه ماما در مورد باباش و بابای من که قراره بابایی باشه هم همینطوره.

به دختر خالش که اسمش زهراست میگه زه.

کافیه تلفن یا زنگ در صدا کنه انقدر سر و صدا میکنه تا بیای و جواب بدی. گاهی هم تلفن و بر می داره و میگه ایو(الو)

به پستونکش میگه ممه ولی الان داره ترکش میکنه. یعنی دارم ترکش میدم.

دارم یادش میدم که بره دستشویی. بهش میگم بریم دستشویی . دست میذاره به باسنش و میگه (جیش؟)

میگم اره جیش . بدو میره دم در دستشویی. ولی وای از وقتی که کسی بره دستشویی ابرو براش نمیذاره انقدر که به در میزنه و سر و صدا میکنه.

میره بالای مبل و چراغ رو خاموش میکنه و میگه : (ش ش) اولی با فتحه و دومی با ضمه و هر دو کشدار . یعنی شب  شد. بعد سرش رو میذاره رو پشتی مبل . یعنی لالا کردم. (بر اساس شعر شب شد لالا کن )

به چایی میگه( چو).  به داغ میگه(دا) . بعضی وقتها هم که فکر میکنه غذا داغه و میخوره می بینه که داغ نیست میگه سسسسسده (به فتح س) یعنی سرده.

اگه چیزی خوشمزه باشه سرش رو به چپ و راست تکونمیده و میگه هممممممممم به به .

به شکلات میگه شو. به تلفن میگه (ت) به کسر ت.

میره دم و در و میگه ددر. یعنی بریم ددر.

بوس کردن صدا دارش اینجوریه که با دهنش بگه (ممممممممممممما) همینجوری هم دستش رو میذاره رو لباش و باهمین صدا برای دیگران بوس میفرسته.

عاشق بچه ها و بازی کردنه.

راستی تازگی ها به درخت میگه (د) دال رو با کسره وبعد یه فتحه خالی.

تو نه گفتن که استاده. گاهی هم میگه(ب به فتح ب) یعنی بله.

الان 15 تا دندون داره و عاشق گاز گرفتنه.

عاشق باباشه و خیلی بهش وابسته است. از بس ماهه این باباش.

دوست داره جارو بزنه و به جارو میگه (جا)

گاهی هم تی برمیداره و تو اشپزخونه میکشه.

تو خونه تکونی عید دستمال میگرفت و همراه من تمیز میکرد.

عاشق پرتقال و هندونه و کیوی و خیار و گوجه است. سیب زمینی و تخم مرغ هم دوست داره. کباب که نگو و پیتزا و مایع ماکارونی. غذاش خوبه ولی لاغره. دکترش میکه استعداد چاقی نداره. همین که سالمه کافیه.

قدش بلنده الان 86 سانته. ماشالله.

خلاصه اینکه همه زندگی ماست. خیلی ماهه.

شیرین کاریاش و حرف زدناش بیشتر از ایناست ولی الان دیگه حضور ذهن ندارم. یادم امد مینویسم.

پسر گلم عاشقتیم. یادت باشه.



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی درسا
6 اردیبهشت 91 13:50
وای وای این پسره چه قده نمک داره ماشاالله . قربونش . مامانی مرسی اومدی . وب شما هم با وجود گل پسری معرکه س . دوستتون داریم .
مامانی
9 اردیبهشت 91 12:52
سلام مرسی من لینکتون کردم
مامان پارسا جیگر
9 اردیبهشت 91 16:44
سلام پسر شما هم خیلی نازه و از این چهره های شیرین و جذاب خدا براتون حفظش کنه البته شیطنت هم از اون چشمای خوشگلش داره می باره ممنون از حضور و نظر پر از محببتون من شما رو به لیست دوستان خوب پارسا اضافه می کنم