محمدکیانمحمدکیان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

شیرینترین پسر دنیا

کنجدکوچولو در سرزمین عجایب

1391/2/5 2:51
1,179 بازدید
اشتراک گذاری
 

سلام.

اول از همه دو نکته فراموش شده.

اولیش مربوط به رشد محمد کیان در استانه 4 ماهگی  که قبل از واکسن انجام شد.

قد66سانتی متر

وزن 7 کیلو گرم

دومیش اینکه محمد کیان از تاریخ 25 دیماه بالاخره حاضر شد که پستونک بگیره  و این کمک خیلی بزرگی به من شد چون باعث میشه که خواب شب هاش بهتر باشه. گرچه من خودم خواب ندارم.

خوب حالا میریم سر اصل مطلب  اما قبلش باید یه عکس از کیک تولد 4 ماهگی محمد کیان رو که قبلا گفته بودم بذارم . اینم عکس:

و اما دیروز یعنی جمعه اول بهمن ماه محمد کیان همراه مامان و بابا و خاله و شوهر خاله و دختر خاله رفت سرزمین عجایب. البته طفل معصوم که هیچ کاری نمیتونست انجام بده ولی به ماها خیلی خوش گذشت. به نام پسری به کام ما.

ما کلی بازی کردیم و خیلی عالی بود.بابا مجنون تو بازی شانسی ، شانسش زد و250 تیکت برد. مامان لیلی هم در نهایت شجاعت با دختر خاله زهرا رفتن سوار این دستگاهه که میچرخه شدن ولی بعد از دو دور با وحشت پیاده شد . (اصلافکرش رو هم نمی کردم بترسم. من قبلا هم سوارش شده بودم ولی نمیدونم چرا اینجوری شدم . انگار مادر شدن ترسوم کرده. وووووووووووووووووووووووووووووی)

خاله  جون هم تو تیر اندازی واسه محمد کیان یه جاکلیدی برد . یه خرس صورتی.

بعد هم با تیکیت ها برای محمد کیان یه عروسک ماموت خوشگل و یه ماشین گرفتیم و واسه دختر خاله جونش هم یه جاکلیدی خروس.

اما محمد کیان خیلی پسری اقایی بود . مثل همیشه نه سر و صدا کرد . نه یه ذره اذیت کرد.انقدر اروم و خوب بود که اخرش خودم باز دلم براش سوخت و بردم عوضش کردم و شیرش دادم . وگرنه خودش یا خواب بود یا سر خودش رو گرم میکرد.

خلاصه اینکه قربونش برم خیلی اقاست.

اینم عکس اقا پسر در سرزمین عجایب:

از خاله و شوهر خاله و دختر خاله هم خیلی ممنون که ما رو بردن . خیلی خوش گذشت.

اوه راستی این هم گل پسری روی دوش باباش. کلی هم کیف کرده و با دودست موهای باباش رو محکم گرفته:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)