محمدکیانمحمدکیان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

شیرینترین پسر دنیا

مردان من

1391/2/5 2:51
1,038 بازدید
اشتراک گذاری
اول یه مقدمه بگم بعد برم سر متن اصلی .

یه تشکر از دوست عزیزم افسانه مهربون که خواسته یا ناخواسته امروز بعد از مدتها قلم را دوباره به دست من داد.

و اما ... 


در روزهای سراسر تاریکی و هراس و سرگشتگی زندگی ام جرقه ای از عشق قلبم را به آتش کشید.رنگی از محبت پیرامونم را در بر گرفت و صداقتی بی پایان امیدبخش روزهایم شد

صدای گرم مردی که دستانش دستانم را گرم کرد و آغوشش پناهم داد مرا در رویایی بی پایان اسیر کرد.

رویای حضور مرد من روزها وشبهای مرا پر کرد و من با اطمینان همراهیش کردم.

و ما با هم شدیم.

یک رنگ ، یک صدا و یک دل.

در گرماگرم لذت این همراهی، موجودی در وجودم جان گرفت و قلبی دیگر در درونم تپید .

قلبی با رنگ و بو و تپش عشق ما.

و اینک مردان خانه کوچک دل من با نوری از جنس معجزه زندگیم را معنا می بخشند.

معنایی به طعم عشق. طعم شیرین همسر بودن ، طعم روح نواز مادر بودن و طعم دلچسب زن بودن.

و برای تک تک این نعمات خداوند را سپاس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)