محمدکیانمحمدکیان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

شیرینترین پسر دنیا

تولد بابایی

1391/2/5 2:51
981 بازدید
اشتراک گذاری
سلام

من بابا مجنون هستم

اینبار قرار شده که من آپ کنم از طرفدارهای مامان لیلی معذرت میخوام

اول از همه میخوام یه عکس از کنجد عزیز بابا براتون بذارم که دیشب تو تولد باباییش(بابای مامانش) انداخته

اینم از عکس دلبندم

دوم این که امروز طبق چند ماه اخیر که ما شهرزاد خوان شدیم،مامان لیلی بهم زنگ زد که اومدنی مجله این  ماه شهرزاد رو بگیرم

رفتم مجله رو گرفتم شروع به ورق زدن مجله کردم تا رسیدم به صفحات آخر که مربوط میشه به قسمت عکسخند شهرزاد

عکس بچه ها رو که به بهونه های مختلف خندیدند رو با علت خندشون انداخته بود

یادم افتاد که مامان لیلی هم عکس کنجدجونم رو فرستاده بود ولی چاپ نشده بود

صفحه رو کامل نگاه کردم و وقتی صفحه رو عوض کردم چشام یهو گرد شد یه لبخند آشنا دلمو برد

یه نگاه معصوم منو از خود بی خودم کرد

یه احساسی که تا حالا تجربه اش نکرده بودم

حتما تا حالا فهمیدین من چرا این حالی شدم

بله عکس کنجد عزیزم بود که من و از خود بی خودم کرده بود

و در آخر هم

لیلی عزیزم دوست دارم

همین!!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)