محمدکیانمحمدکیان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

شیرینترین پسر دنیا

5 ماهگی

1391/2/5 2:51
909 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز پسر قشنگمون 150 روزه شد. هوووووووووووووووووووووووورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ......

و به همین مناسبت بردیمش دکتر برای چکاب 5 ماهگی. البته در واقع فردا محمد کیان 5 ماه روتموم میکنه ولی فردا که 21 بهمنه محمد کیان 151 روزه مییشه چون شهریور 31 روز بود.

به هر حال قد گل پسری شده حدودا 67 و وزنش هم 7850 .

دکتر که  حسابی راضی بود . به دکتر گفتم که بهش آب سیب ، آب گلابی و آب لیمو شیرین میدم و همینطور حریره بادام و گاهی هم سوپ سبزیجات . دکتر گفت خوب کاری میکنی بده بهش. و براش قطره آهن هم نوشت و شربت روی .

پسرم یواش یواش داره بزرگ میشه و من کلی ذوق زده ام.

اوه راستی دکتر گفت که من دیگه میتونم لبنیات رو شروع بکنم. اخ جووووووووووووووووووووون. دلم خیلی برای شیر خوردن تنگ شده. دارم از دوری شیر دق میکنم. ولی فدای یه تارموی پسر قشنگم.

اما چند تا عکس از دیشب که کمی بازش گذاشتیم که راحت باشه و بعد هم باباش تصمیم گرفت که لباس تنش کنه.

بفرمایید عکس...


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)